728 x 90

Ondara impulsa la creació d’una xarxa de “Comerços Pasqüers” per a potenciar el comerç local i les tradicions

Ondara impulsa la creació d’una xarxa de “Comerços Pasqüers” per a potenciar el comerç local i les tradicions

Del 7 al 23 d’ abril, els clients podran participar en un sorteig

Amb l’objectiu de donar un impuls al comerç local i celebrar la riquesa de les tradicions culturals, la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Ondara, dirigida per Raquel Mengual, ha engegat una nova iniciativa per a aquesta Pasqua: la creació d’una xarxa de «Comerços Pasqüers«.

Aquesta campanya busca «crear un vincle entre comerç, tradició i cultura, posant en valor la qualitat i diversitat dels productes disponibles al comerç local d’Ondara per a gaudir de les festes de Pasqua».

La campanya «Comerços Pasqüers» d’Ondara ha sigut presentada en l’Ajuntament d’Ondara, amb la regidora de Promoció Econòmica, Raquel Mengual, i la tècnica ADL-AFIC, Ana Cotaina. La promoció consisteix en la participació activa dels comerços locals, que s’inscriuran per formar part de la xarxa de Comerços Pasqüers, oferint una gamma de productes i serveis especials per aquestes dates.

Des de dolços tradicionals i articles de regal, fins a vestuari i articles per a activitats al lliure; els establiments participants mostraran el millor del comerç d’Ondara. Fins ara, hi ha 25 comerços adherits a la campanya, que continua oberta a noves incorporacions. Per a afegir un valor afegit a la campanya, s’ha creat el segell de «Comerç Pasqüer», que identificarà els establiments que participen en aquesta iniciativa.

SEGELL

Aquest segell serveix com a distintiu per als consumidors a l’hora de triar on comprar els seus productes de Pasqua. El segell dona accés al portal web on participar en el sorteig de 100 cabassets de productes pasquers i consultar el directori de comerços pasqüers.

La campanya es desenvoluparà del 7 al 23 d’abril, comprenent les compres de Setmana Santa i Sant Vicent. En aquest període, per cada compra realitzada en els comerços adherits a la promoció, els clients podran participar en un sorteig de 100 cistelles de Pasqua (que ompliran de productes típics d’aquesta festa, com la mona i les llonganisses típiques, joguines pasqüeres o xocolates, entre altres).

El sorteig es realitzarà els dijous 17 i 24 d’abril (50 cabassets en cada ocasió) i els guanyadors es publicaran en la pàgina web https://ondaractiva.com/ i en les xarxes socials oficials de la Veu d’Ondara. Les bases completes de la campanya estan disponibles en aquesta mateixa pàgina web.

La regidora de Promoció Econòmica d’Ondara, Raquel Mengual, ha convidat tots els veïns i veïnes «a comprar al comerç local aquesta Pasqua i a descobrir la varietat i qualitat dels productes que els nostres comerciants han preparat per a celebrar aquestes festivitats tan arrelades en la nostra cultura».

ALTRES NOTÍCIES: La Setmana Santa d’Ondara comptarà amb actes tots els dies

Otras publicaciones

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

510x510px_ElMirall_disfrutones
MIRALL DE LA MARINA FIRA 24 510 x 510 px (2)
picasion.com_2667e435da24a9b60fa99f2105bf8c2f
bodega-xalo
jesus-garcia-podoleg
ENRIQUE IVARS GARCÍA-2
german