728 x 90

Ondara commemora el 25N amb la representació teatral de “La Casa de Bernarda Alba”

Ondara commemora el 25N amb la representació teatral de “La Casa de Bernarda Alba”

El divendres 21 de novembre

L’Escola Municipal de Teatre d’Ondara posarà en escena l’obra clàssica “La Casa de Bernarda Alba” de Federico García Lorca el divendres, 21 de novembre, per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones (25N).

Una activitat organitzada per la Regidoria d’Igualtat dirigida per Raquel Mengual, que tindrà lloc a l’Auditori Municipal a les 20.00 hores i forma part de la programació especial per sensibilitzar la ciutadania sobre la igualtat i la lluita contra la violència masclista.

Tot i ser escrita en 1936, l’obra continua sent d’una gran vigència, ja que reflecteix realitats com el control i la repressió sobre les dones. Lorca ens recorda la necessitat de seguir treballant per la llibertat i els drets de les dones.

La regidora d’ Igualtat, Raquel Mengual, comenta que “amb aquesta representació volem fer reflexionar la societat sobre les desigualtats que encara persisteixen. El teatre és una eina poderosa per conscienciar i per reivindicar que la lluita contra la violència masclista és una responsabilitat col·lectiva.»

Així amb aquesta iniciativa Ondara reafirma el seu compromís amb la igualtat, la cultura i la conscienciació social, utilitzant el teatre com a eina per avançar cap a una societat més justa.

Otras publicaciones

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Banner Punt Nautic 510x510 VAL(1)
ElMirall_510x510px
cartell-25N-2025-VAL
picasion.com_2667e435da24a9b60fa99f2105bf8c2f
bodega-xalo
jesus-garcia-podoleg
ENRIQUE IVARS GARCÍA-2
german