728 x 90

L’Espai Jove d’Ondara ja és oficialment “Nebulossa”

L’Espai Jove d’Ondara ja és oficialment “Nebulossa”

Un reconeixement a este grup d’Ondara

El grup d’Ondara Nebulossa, format per Mery Bas i Mark Dasousa van representar a Espanya al festival d’Eurivisió celebrat a Malmö l’any 2024 amb la seua cançó ‘Zorra’. El grup ha portat el nom d’Ondara a tota Europa i la resta del món, mostrant l’orgull de tot el poble”.

Aquest és el text, junt amb una foto de Mery i Mark, que des d’ahir llueix en l’Espai Jove d’Ondara, en la placa commemorativa de nomenament d’aquest edifici municipal com «Nebulossa». La placa es va descobrir oficialment ahir amb la participació i presència de Mark Dasousa i Mery Bas (Nebulossa), junt amb els membres de l’equip de govern; l’alcalde, José Ramiro, els regidors i regidores Raquel Mengual, Jordi Ruiz, Rosa Ana Marí i Miguel Gomis.

Cal recordar que l’Ajuntament d’Ondara, amb la finalitat de manifestar de manera notòria la seua gratitud i reconeixement a Mark Dasousa i Mery Bas (Nebulossa) per la imatge donada i el seu treball destacable en l’aspecte cultural i de promoció del municipi amb el seu grup Nebulossa, va aprovar per unanimitat al ple del passat, 30 de maig, l’acord de Nomenar l’Espai Jove d’Ondara «Espai Jove Nebulossa», en reconeixement a la seua estima per Ondara i als seus mèrits com a artistes.

La participació del grup local Nebulossa com a representants d’Espanya en el Festival d’Eurovisió 2024 és un fet històric que no es tornarà a repetir i que ha tingut una transcendència inigualable i projecció internacional per a Ondara, posant el nom del municipi en el mapa.

ALTRES NOTÍCIES: Ondara acollirà aquest Nadal les I Campanades Infantils

Otras publicaciones

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

MIRALL DE LA MARINA FIRA 24 510 x 510 px MIG ANY
mirall_marina_banner_510x538
bodega-xalo
jesus-garcia-podoleg
ENRIQUE IVARS GARCÍA-2
german