728 x 90

La “Cantada a la fresca”, l’art més viu de música d’arrel popular en Teulada

La “Cantada a la fresca”, l’art més viu de música d’arrel popular en Teulada

Podeu apuntar-se ja a aquesta cita

La Colla el Falçó impulsa un any més la “Cantada a la fresca”, una activitat que permet, a més de dinamitzar el centre històric de Teulada com a espai cultural alternatiu, mantenir viva la música d’arrel popular i salvaguardar el gust per cantar a la manera tradicional valenciana.

Enguany, la cita serà  el dissabte, 20 de setembre, i des de l’ organització volen que, un any més, es convertisca en una fita per a les persones que tenen gust pel cant valencià en qualsevol dels seus pals i modalitats.

Una cantada oberta a totes les persones que, de manera individual o en grup, ens vulguen donar a conèixer i cantar les cançons que saben i són del seu gust.

Si t’agrada cantar pots enviar la teua inscripció per correu electrònic a xirimitersdeteulaad@gmail.com indicant les vostres dades.

Des de El Mirall de la Marina us animen a participar!!!!!!

Otras publicaciones

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

javea_510x510
mujeres
Primavera-musical-2026
623426891_1426455975934066_327627409521085168_n
benissa
510x510px_el_mirall
MIRALL DE LA MARINA FIRA 24 510 x 510 px (març)
bodega-xalo
jesus-garcia-podoleg
ENRIQUE IVARS GARCÍA-2
german