728 x 90

El dissabte 2 de setembre Xaló celebra la seua tradició vinícola en el Mercat de la Verema

El dissabte 2 de setembre Xaló celebra la seua tradició vinícola en el Mercat de la Verema

Xaló apropa una de les tradicions més importants del municipi a locals i visitants i els convida a participar i ‘palpar’ de primera mà el procés del vi amb activitats com la ‘xafada del vi’ o ‘tast de vins’

Xaló convida a locals i turistes a participar en una edició del mercat de la terra molt especial amb activitats per gaudir de la història i patrimoni culturals del poble, en aquesta ocasió al voltant de la verema. El mercat de la verema representa un viatge a l’essència vinícola de Xalo, i presenta activitats tradicionals com la tradicional ‘xafada de vi’, acompanyades d’actuacions musicals i conta contes.

El mercat de la Terra es va crear fa 5 anys per incentivar el comerç local tradicional i de qualitat, i compta amb més de 40 parades centrades en l’agricultura ecològica i en productes tradicionals de la terra. A banda del tradicional mercat de productes de proximitat i directament al consumidor, els matins estan amenitzats per activitats lúdiques per a tots els públics. El mercat se celebra el primer dissabte de cada mes al Pla de la Sèquia.

***PROGRAMACIÓ***

 

11.45h – SOCA EN ARREL (Actuació Musical)

 

12.00h – TEATRERES PEL MÓN – La més xicoteta de les papallones (Contacontes)

 

12.15h – TAST DE VINS

 

12.30H – XAFADA DE RAÏM – FEM VI

Otras publicaciones

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Giveaway Instagtam Post Template (1)
Programacion navidad 2023 RRSS 1
ajuntament
Giveaway Instagtam Post Template
ElMirall_510x510px_carrera_pdlm
español
bodega-xalo
jesus-garcia-podoleg
ENRIQUE IVARS GARCÍA-2
german