728 x 90

Benissa celebrarà el IV Sopar Solidari contra el Càncer amb música i solidaritat

Benissa celebrarà el IV Sopar Solidari contra el Càncer amb música i solidaritat

La jornada comptarà també amb actuacions musicals

Benissa acollirà el pròxim dissabte 13 de juny de 2026 la quarta edició del Sopar Solidari contra el Càncer, una iniciativa organitzada per Benissa contra el Càncer amb la col·laboració dels festers de la Puríssima Xiqueta 2027 i l’Ajuntament de Benissa.

L’esdeveniment tindrà lloc al Passeig Dolores Piera i combinarà solidaritat, música i convivència en una vetlada destinada a donar suport a les persones afectades pel càncer i les seues famílies.

El sopar començarà en dos torns, a les 20.30 i a les 21.30 hores, i el menú inclourà entrepà o hamburguesa, una beguda i coca Maria per un donatiu de 10 euros. A més, des de l’organització han informat que pròximament es donarà a conéixer la informació sobre la venda d’entrades i la reserva de taules, que es podrà gestionar a través dels festers de la Puríssima Xiqueta 2027.

La jornada comptarà també amb actuacions musicals i activitats d’animació, en una nit que pretén unir festa i solidaritat en favor de la lluita contra el càncer.

Des de Benissa contra el Càncer han destacat la importància de continuar impulsant iniciatives solidàries que fomenten la participació ciutadana i contribuïsquen a recaptar fons per a la investigació i el suport a les persones afectades per la malaltia.

Foto del avatar
Raúl Martínez
ADMINISTRATOR
PROFILE

Otras publicaciones

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

5e00fcb7-1835-45a4-a374-fe2be2e7b5bc
XXSS AGENDA ONDARA 2025
704427257_1466486362187101_7644567911122697833_n
510x510px_tvdenia
banner el mirall de la marina
jesus-garcia-podoleg
ENRIQUE IVARS GARCÍA-2